zaterdag 7 juni 2014

Brasiiiiil lalalalalalalalaaaaa!

Hi!

Het is weer bijna zover, het WK komt er weer aan. Dit keer is het in Brazilie en Nederland speelt daar in Groep B, samen met Spanje, Chili en Australie.

De oranjekoorts begint ook weer langzaamaan op te steken hier in Nederland. De supermarkten spelen hierop in met hun juichpakken, hamsters en veren en de verschillende biermerken met jurkjes, shirtjes etc.

Ik ben helemaal voetbalgek haha, dus ik was al vroeg bevangen door de oranjekoorts! Ik voetbal zelf al 15 jaar en volg zoveel mogelijk voetbal en dan zowel de eredivisie als buitenlandse competities en uiteraard het Nederlands elftal! Ik ben inmiddels zelf dan ook een aantal keer naar het Nederlands elftal gaan kijken, de recentste keren waren de oefenwedstrijd tegen Ecuador in de ArenA op 17 Mei en de wedstrijd tegen Portugal in Oekraine tijdens het EK 2012.

Waarschijnlijk zal ik tijdens de wedstrijden in de groepsfase veel te vinden zijn in de stad, om daar de wedstrijden te volgen en dan uiteraard in het oranje!

Zijn jullie stiekem ook een beetje oranje- en/of voetbalgek? Wat trekken jullie aan als jullie de wedstrijden gaan kijken? Waar ga je de wedstrijden kijken?

Liefs, Jeske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten