zondag 6 juli 2014

Perfecte Krul!

Hi!

Hierbij weer een berichtje van mij, wat uiteraard zoals je aan de titel kan zien, gaat over de perfecte Krul! Gisteren mocht ik wat eerder weg van mijn werk en kon ik alsnog naar de verjaardag van een vriendinnetje van me :). Uiteraard gingen we na eerst wat drankjes gedronken te hebben, met zijn allen Nederland aanmoedigen. We hadden het goed voor elkaar, want we hadden de beste plekken van de hele kamer haha! Gelukkig hadden ze 2 tv's in de woonkamer staan voor het voetballen, dus kon iedereen alles goed volgen.

Ik geloof niet dat ik ooit zo zenuwachtig ben geweest voor de uitslag van een wedstrijd! Aangezien Nederland niet zo'n goed verleden heeft met het nemen van penalty's, was ik ook bang dat ze dit keer ook eruit zouden liggen na de penalty's....

Maar niets was minder waar! Wat een baas die Louis van Gaal, om in de laatste minuut nog even zijn keeper te wisselen. En wat heeft het goed uitgepakt! Niks ten nadele van Cillessen, want die heeft ook prima gekeept, maar Krul, zonder speelminuten 't veld in en gewoon 2 penalty's stoppen, echt KONING!

Nu mogen we woensdag aantreden tegen het Argentinië van Messi, dus fingers crossed! Ik hoop zo hard dat ze doorgaan! Mochten ze winnen van Argentinië en daarna tegen Duitsland moeten in de finale, kunnen ze de finales tegen Argentinië in 1978 en die tegen Duitsland in 1974 goed maken door de Copa Mundial te winnen!

Ik zit in ieder geval woensdag weer op het puntje van mijn stoel voor de tv of ik sta in de stad voor een groot scherm Nederland aan te moedigen!

Gaan jullie kijken? En zo ja, waar en met wie?

Liefs, Jeske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten