zondag 12 januari 2014

Momenten die mijn dag goed maken!

Je kent het vast wel, van die kleine dingen die je hele dag goed kunnen maken. Die kleine dingen kunnen het verschil maken in hoe ik me die dag voel. Zeg nou zelf, als je iets uit de kast wil pakken om mee te nemen naar school of naar je werk en precies van dat ding ligt er een lege! verpakking in de kast, daar word je toch ook niet echt vrolijk van;)? Hieronder een paar dingen die mijn dag wel écht goed kunnen maken.

- Haast hebben en op het laatste moment je tanden nog moeten poetsen en er dan achter komen dat er precies nog genoeg tandpasta in de tube zit om nog één keer je tanden te poetsen.

- Iets leuks gaan doen met vrienden (poolen, bioscoop, stappen etc.) en erachter komen dat je favoriete kledingstuk nu eens een keer niet net in de was zit als je hem nodig hebt!

- Op de wc zitten en het laatste stuk wc-papier opmaken, in plaats van net te laat zijn en zien dat er een lege rol hangt.

- Thuis komen van school of van je werk en een pakketje vinden van je favoriete webshop.


Dit zijn dus een paar van mijn kleine geluksmomentjes. Wat is jou kleine geluksmomentje waardoor je hele dag weer goed is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten