vrijdag 10 januari 2014

Zomervakantiestress!

Zomervakantiestress...

Elk jaar opnieuw vanaf januari heb ik er weer last van. De stress om zo snel en goedkoop mogelijk een vakantie te vinden. Met wie ga je? Wanneer ga je? Waar ga je heen? Wat ga je daar allemaal doen? Ga je met de bus of met het vliegtuig?

Dat zijn enkele vragen waardoor ik rond deze tijd altijd zwaar in de stress zit. Dit jaar is het ook weer hetzelfde liedje. Ik zit dan dagen achtereen de site van verschillende aanbieders af te struinen. Heb je wat leuks gevonden en ben je er helemaal blij mee, vind je op het laatst toch weer iets wat je mist of niet fijn vind, waardoor je hele zoektocht dus weer opnieuw kan beginnen. Erg frustrerend kan ik je zeggen!

Gelukkig ben ik er nu al wél uit met wie ik ga, dus dat is al een ding minder om me druk over te maken haha! Natuurlijk zal het uiteindelijk, zoals altijd, wel weer goedkomen en zullen we vast een super vakantie hebben:).


Hebben jullie hier ook last van? Of ben je de rust zelve als het om het regelen van je vakantie gaat;)?
Of heb je inmiddels al geboekt? Zo ja, waar ga je heen?

Liefs, Jeske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten