donderdag 16 januari 2014

Ik... op ski's?

Jawel dames en heren, het gaat dan eindelijk gebeuren! Ik, de grootste kluns ooit, ga op de ski's.
En wel in Maart in Oostenrijk, dus watch out haha! We gaan 6 dagen skiën en niet te vergeten après-skiën! Maar, aangezien ik de grootste kluns ooit ben, gaat dat skiën nog wat worden haha.

Ik die een pak ijs van 10 kilo laat vallen in de koelcel of mijn teen tegen iets stoot dat ik zelf  2 minuten geleden ergens heb neergezet, moet gaan leren skiën... Ik heb nu al medelijden met mijn skileraren haha!

Ik heb mijn skipak al in de pocket, en gisteren zijn ook mijn skischoenen en skihelm gepast, dus heb ik mijn hele regenboog outfit compleet. Het vloekt ontzettend met elkaar, maar ach t valt wel lekker op, dus ik zal niet snel kwijtraken haha!

Hebben jullie al veel ski of snowboard ervaring? Waar gaan jullie graag op wintersport?

Liefs, Jeske.

2 opmerkingen: