zondag 9 februari 2014

SOG.

SOG, oftewel studie ontwijkend gedrag, daar heb ik momenteel veel last van. Ik heb deze periode 4 examens die ingeleverd moeten worden, de deadline is namelijk over 3 weken. Ik zal blij zijn als ze allemaal ingeleverd zijn, een hele last van mijn schouders!

Als afsluiting van deze periode heb ik iets erg leuks! Zoals ik al vertelde gaan wij op skikamp met school, ik ga met 2 lieve klasgenootjes en nog een hoop andere mensen.  Over ruim een maand is het al zover:)! Jullie merken wel dat ik ook nu al afdwaal haha...

Ik ben ondertussen dus bezig met mijn examens, o.a. observaties uitwerken van kinderen, activiteiten bedenken en uitvoeren, knelpunten zoeken op je stageplaats en deze proberen op te lossen etc. Genoeg werk dus voor de boeg! Gelukkig ben ik al een heel eind op scheut en moet ik bij het grootste gedeelte van de examens alleen nog de welbekende 'puntjes op de i' zetten.

Maar even verder over mijn SOG... Ik merk dat ik vaak nieuwe muziek ga zoeken op youtube, op 9gag leuke plaatjes ga zoeken of carnavaloutfits(hoe fout haha) ga uitzoeken i.p.v. aan mijn examens werken!

Iemand nog tips hoe ik me beter zou kunnen concentreren tijdens het werken aan mijn examens (véél uittypen op de computer)? En hebben jullie zelf ook weleens last van SOG?

Liefs, Jeske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten