zaterdag 8 februari 2014

Carnaval!

Als je net als ik uit het zuiden des land komt, dan ben je vast ook minstens ooit één keer gaan carnavallen. Ik was vroeger een die-hard die dan 5 dagen volle bak ging carnavallen haha. De laatste jaren ga ik echter wat minder dagen carnavallen.

Maar ieder jaar is het weer lastig... Hoe ga je verkleed? Ik struin vaak verschillende winkels af op zoek naar een outfit, maar ik eindig meestal met een bij elkaar geraapt zooitje accessoires. Ik heb ieder jaar namelijk weer totaal géén inspiratie voor een leuke outfit! Zo ook dit jaar dus...

Over een paar weken is het namelijk weer zover, Carnaval 2014. En ik heb nog geen outfit! Dat wordt de komende tijd nog goed zoeken dus voor mij!

Gaan jullie carnavallen? Of kijk je liever de optochten (op tv)?

Liefs, Jeske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten